mag-photo.com.pl

kreacja hobbystyczna i biznesowa

"Zdjęcie to wyrażanie wrażeń. Jeżeli piękno nie będzie istnieć w nas samych, to jak w ogóle będziemy mogli je zauważyć?" Ernst Haas

"Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali." Don McCullin

"Myśl o zdjęciu zawsze przed jego zrobieniem i po. Nigdy w trakcie. Sekretem jest czas. Nie musisz działać szybko. Fotografowany model musi zapomnieć o tobie, a gdy już to się stanie, musisz działać bardzo szybko." Henri Cartier-Bresson

Jak się promować w dzisiejszych czasach? To wcale nie jest bezproblemowe, gdyż trzeba nadzwyczajnych i efektywnych środków

Posted on 09/02/2021 7:51am

Ciężko być rozpoznawalnym w dzisiejszych czasach. Niby to nie sztuka, bo jest naprawdę dużo środków, po to, by to urzeczywistnić, jednakowoż Ci co się przebili, przyznają, że łatwo nie było. Najprościej to wywołać jakiś skandal, o którym będą wszyscy mówić, ale czy mamy do tego predyspozycje, a przede wszystkim, czy tego właśnie chcemy?


Nie każdy potrafi bazować na skandalu, jako na machinie do promocji samego siebie. Większość zdecydowanie woli spokojne środki, co nie znaczy jałowe. Żeby stać się rozpoznawalnym należy się przede wszystkim wyróżniać w sposób oryginalny i kreatywny, a jednocześnie warto być w kilku miejscach naraz.

Ale jak tego dokonać? Najlepszą rzeczą jest stała promocja w różnorodnych miejscach, czy to w świecie online czy offline - link do artykułu. Nie można zapominać tak samo o tradycyjnych środkach promocji, jak billboardy czy coś o wiele lepszego jak reklama na telebimie, plakaty, ulotki, jak i o promowaniu się w sieci, czyli poza dobrą strona internetową
Telebimy
Author: vikkiq
Source: http://www.flickr.com
konieczne jest, aby umieć się dobrze promować, żeby także w świecie wirtualnym potrafić wyróżnić swoje zalety, a schować wady.

To jednocześnie ma ogromne znaczenie, jak naprawdę staramy się prezentować wysoki poziom, to raczej logiczne i spójne, przynajmniej takie być powinno. Jeśli bowiem będziemy świadczyć słabe usługi, a wkładać ogromne środki w promocje, to niestety efekt będzie taki, że stracimy więcej, a mniej zyskamy. Pamiętajmy bowiem, że niemożliwe jest zdobycie nowych klientów czy być konkurencyjnym na rynku, kiedy nie zadbamy o podstawę działania każdej firmy: staranie się, aby oferowane produkty miały jak najwyższą jakość.


Pamiętajmy, wydawanie grubych pieniędzy jest niecelowe, gdy poza tym nie mamy nic dobrego do zaoferowania. Wielu niestety o tym zapomina dziwiąc się potem, dlaczego jest tak źle, przecież ludzie znają nas, mamy dobrą reklamę, działamy na kilku frontach? Odpowiedzią jest poprawa jakości usług (telebim led). Jeśli będą one na odpowiednio wysokim poziomie docenią to także klienci i będą razem z nami. Wtedy każda reklama (cennik kasetonów z dibondu) będzie tylko dla nich potwierdzeniem oferowanych usług. To bardzo istotne, nie zapominajmy o tym nawet, gdy jesteśmy posiadaczami wielkiego reklamowego budżetu.

Tags: reklama, klient, usługa